the logo of tof- why tof?

Waarom Tof! ?

Hallo 👋!

Vandaag ga ik antwoord geven op de favoriete vraag van mijn vrienden en familie als ik ze vertel over mijn project, de vraag die steevast in elke discussie naar voren komt.

Het gaat ongeveer zo: "Je gaat ondernemen, oké, maar... waarom beef jerky?!"

Voor mijn vrienden is het geen verrassing dat ik het ondernemerschap in ga. Ze weten dat ik gepassioneerd ben door de wereld van start-ups. Ik heb ze al tientallen keren gevoed met een gloednieuw start-up idee dat anders is dan het vorige. Dus wanneer ze zich realiseren dat ik niet opgeef, vragen ze zich af waarom dat idee niet op het altaar van verlaten ideeën is beland.

Maar waarom dan? Omdat het waar is dat niets me voorbestemd heeft gemaakt om een superproteïne snack te maken. Ik had geen ervaring met voedselproductie, geen contacten in de voedingssector en ik sportte niet eens zoveel.

Het antwoord is eenvoudig: ik heb (bij toeval) een marktopportuniteit geïdentificeerd en deze vervolgens geverifieerd. Mijn hypothese: actieve mensen zijn op zoek naar magere, superproteïne snacks om hun honger effectief te stillen zonder schuldgevoel. Voor na het sporten, onderweg, op kantoor of zelfs als aperitief.

Volgende week rond deze tijd vertel ik je hoe en waarom ik tot deze hypothese kwam 😉 en vervolgens hoe ik deze getest heb.

Tot dan!
Terug naar blog